Postecoglou: "Türkiye bu gruptan çıkmalıydı"
Ange Postecoglu, Milli Takımımızın ABD'yi 3-2 yendiği maçı yorumladı.

Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı yorumladı.
Ange Postecoglou, "Türkiye galibiyetten çok memnun olacak, ancak kendilerine çok kızacaklar." yorumunu yaptı.
Deneyimli teknik adam, "Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var, ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar." dedi.
Postecoglou, "Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok." ifadelerini kullandı.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
EN ÇOK OKUNANLAR
- Pochettino: "Türkiye mi elendi biz mi!"
- Arda Güler: "Drama yapmayalım, kötü oynadık ve elendik"
- ABD maçının oyuncusu Arda Güler!
- A Milli Takım'dan Dünya Kupası'na galibiyetle veda!
- Fenerbahçe'de yeni hedef Cucho Hernandez: Amrabat takası masada
- Postecoglou: "Türkiye bu gruptan çıkmalıydı"
- MAÇ ÖZETİ: Türkiye 3-2 ABD
EN ÇOK YORUMLANANLAR




