Ozan Kabak: "Karakter göstermek istedik"
A Milli Takım'da Ozan Kabak, ABD galibiyetinin ardından konuştu.

A Milli Takım'da Ozan Kabak, ABD maçındaki galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.
Milli stoper, "İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir." dedi.
Ozan Kabak, "Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım." diye konuştu.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Kaynak :
Sporx.com
EN ÇOK OKUNANLAR
- Pochettino: "Türkiye mi elendi biz mi!"
- Arda Güler: "Drama yapmayalım, kötü oynadık ve elendik"
- ABD maçının oyuncusu Arda Güler!
- A Milli Takım'dan Dünya Kupası'na galibiyetle veda!
- Fenerbahçe'de yeni hedef Cucho Hernandez: Amrabat takası masada
- Postecoglou: "Türkiye bu gruptan çıkmalıydı"
- MAÇ ÖZETİ: Türkiye 3-2 ABD
EN ÇOK YORUMLANANLAR




