U17 Milli Takımı, Dünya Kupası'na 2'de 2 ile başladı
U17 Milli Takımımız, Dünya Kupası'ndaki ikinci maçında Slovenya'yı 87-66 mağlup etti. Milliler, bu sonuçla turnuvaya 2'de 2 ile başladı.
news_image

U17 Milli Takımımız, Dünya Kupası grup aşamasındaki ikinci maçında Slovenya ile karşı karşıya geldi. Milliler, rakibini 87-66 mağlup ederek turnuvadaki ikinci galibiyetini aldı.

MİLLİLERDEN FARKLI GALİBİYET

U17 Milli Takımımız, Slovenya karşısında etkili bir performans ortaya koydu. Ay-yıldızlı ekip, mücadeleden 21 sayı farkla galip ayrılarak grupta ikide iki yaptı.

ÖMER KUTLUAY'DAN ÜST DÜZEY PERFORMANS

Milli takımda Ömer Kutluay, 26 sayı, 9 ribaund ve 10 asistlik performansıyla öne çıktı. Darius Karutasu ise 21 sayı ve 14 ribaundla galibiyete önemli katkı verdi.



superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
  • sfbyorum baloncuk_sol 0
Kaynak :
Sporx.com
Mobil


///