U17 Milli Takımı, Dünya Kupası'na 2'de 2 ile başladı
U17 Milli Takımımız, Dünya Kupası'ndaki ikinci maçında Slovenya'yı 87-66 mağlup etti. Milliler, bu sonuçla turnuvaya 2'de 2 ile başladı.

U17 Milli Takımımız, Dünya Kupası grup aşamasındaki ikinci maçında Slovenya ile karşı karşıya geldi. Milliler, rakibini 87-66 mağlup ederek turnuvadaki ikinci galibiyetini aldı.
MİLLİLERDEN FARKLI GALİBİYET
U17 Milli Takımımız, Slovenya karşısında etkili bir performans ortaya koydu. Ay-yıldızlı ekip, mücadeleden 21 sayı farkla galip ayrılarak grupta ikide iki yaptı.
ÖMER KUTLUAY'DAN ÜST DÜZEY PERFORMANS
Milli takımda Ömer Kutluay, 26 sayı, 9 ribaund ve 10 asistlik performansıyla öne çıktı. Darius Karutasu ise 21 sayı ve 14 ribaundla galibiyete önemli katkı verdi.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Kaynak :
Sporx.com
EN ÇOK OKUNANLAR
- Barış Göktürk'ten Yüksel Yıldırım'a cevap!
- Fenerbahçe'den Skriniar için izin yok!
- Fenerbahçe'de 48 milyon euro'luk dev hamle
- Roma'dan Fenerbahçe'yi üzecek teklif: Mason Greenwood
- Lewandowski'nin yeni adresi belli oldu!
- Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!
- Atletico Mineiro'dan Fred hamlesi! İkna için seferber oldular
EN ÇOK YORUMLANANLAR




