Thierry Henry: "Türkiye puansız bitiremezdi"
Dünyaca ünlü futbol efsanesi Thierry Henry, A Milli Takımımız'ın 3-2'lik galibiyetini değerlendirdi.

Thierry Henry, A Milli Takımımız'ın ABD'yi 3-2 yendiği mücadeleyi değerlendirdi.
Henry, "Türkiye bir reaksiyon göstermeli, bir cevap vermeliydi." diyerek sözlerine başladı.
Dünyaca ünlü Fransız futbol efsanesi, "Dünya Kupası'nı öyle bitirmemeliydi. Bu Dünya Kupası'nı başladıkları gibi bitiremezlerdi. ABD karşısında son bir fırsatları vardı ve bunu değerlendirdiler." yorumunu yaptı.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
EN ÇOK OKUNANLAR
- Pochettino: "Türkiye mi elendi biz mi!"
- Arda Güler: "Drama yapmayalım, kötü oynadık ve elendik"
- ABD maçının oyuncusu Arda Güler!
- A Milli Takım'dan Dünya Kupası'na galibiyetle veda!
- Fenerbahçe'de yeni hedef Cucho Hernandez: Amrabat takası masada
- Postecoglou: "Türkiye bu gruptan çıkmalıydı"
- MAÇ ÖZETİ: Türkiye 3-2 ABD
EN ÇOK YORUMLANANLAR




