Galatasaray MCT Technic, Fenerbahçe Beko'yu yendi!
Galatasaray MCT Technic, Baturalp Tübad Turnuva'sındaki ilk maçında Fenerbahçe Beko'yu 91-82 mağlup etti.

Galatasay MCT Technic, Baturalp Tübad Turnuva'sındaki ilk maçında Fenerbahçe Beko'yu 91-82 yendi.
Galatasaray MCT Technic, 18'incisi düzenlenen Baturalp Tübad Turnuva'sındaki ilk maçında Fenerbahçe Beko ile karşı karşıya geldi.
Fenerbahçe Metro Enerji Salonu'nda oynanan mücadelenin ilk periyodunu Fenerbahçe 22-21 önde kapatırken, devreye de 48-43 önde girdi. Devreden sonra oyunda toparlanan Galatasaray, 14 sayı farkla üçüncü periyodu önde tamamladı: 61-75. Son periyotta da oyun üstünlüğünü koruyan Galatasaray, parkeden 91-82 galip ayrıldı.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Kaynak :
DHA
EN ÇOK OKUNANLAR
- Fenerbahçe'de yeni hedef Cucho Hernandez: Amrabat takası masada
- Fenerbahçe'den Dortmund'a Mateta tehdidi
- Fenerbahçe'den Greenwood için yeni hamle!
- Enner Valencia: "Fenerbahçe'yi çok özlüyorum!"
- Ertuğrul Doğan'dan yabancı kuralı açıklaması
- Ali Koç ve Brad Pitt, Türkiye-ABD maçını yan yana izledi!
- Aziz Yıldırım, büyük operasyonu başlattı!
EN ÇOK YORUMLANANLAR




