Ederson zirvesi, kupayı bekliyor!
Aziz Yıldırım'ın takımda istediği 32 yaşındaki file bekçisi ile ABD dönüşü masaya oturulacak. Ayrılıkta ısrar ederse belirlenen bonservis bedeli 20 milyon Euro
news_image

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi kaleci Ederson'un geleceği belirsizliğini koruyor.

Sarı-lacivertli yönetim, Brezilyalı file bekçisiyle 2026 Dünya Kupası'nın ardından bir görüşme gerçekleştirecek. Yapılacak toplantıda tecrübeli eldivenin takımda kalıp kalmayacağı netlik kazanacak.

Şu anda Brezilya Milli Takımı ile dev turnuvada mücadele eden 32 yaşındaki kalecinin geçtiğimiz aya kadar Türkiye'den ayrılmayı düşündüğü konuşuluyordu.

Ancak başkan Aziz Yıldırım'ın göreve gelmesinin ardından takımda kalma ihtimali oluşan Ederson'un, henüz kesin kararını vermediği ifade ediliyor.

Yeni yönetim ise ayrılık kararı alması halinde tecrübeli eldiveni 20 milyon Euro bonservis bedeli karşılığında bırakmaya hazır.

AL-HİLAL ALMAK İSTİYOR

Fenerbahçe'nin geçtiğimiz sezon 11 milyon Euro ödeyerek kadrosuna kattığı Ederson'a Suudi Arabistan ekibi Al-Hilal'in ilgisinin sürdüğü belirtiliyor. Alınacak karara göre yol haritası belirlenecek.

36 MAÇIN 13'ÜNDE GOL YEMEDİ

Brezilya Milli Takımı ile Dünya Kupası'nda boy gösteren Ederson, geçen sezon Fenerbahçe'de görev yaptığı 36 maçta 35 kez ağlarında gol gördü. 13 karşılaşmada ise gol yemedi.



superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
  • sfbyorum baloncuk_sol 0
Kaynak :
Sabah
Mobil


///