Fenerbahçe Beko'da 4 ayrılık
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, 4 oyuncusu ile yollarını ayırdığını açıkladı.

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Jilson Bango, Brandon Boston, Armando Bacot ve Arturs Zagars ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre 4 basketbolcu, 2026-2027 sezonunda Fenerbahçe Beko'da yer almayacak.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Kaynak :
Anadolu Ajansı
EN ÇOK OKUNANLAR
- Fenerbahçe'nin korktuğu başına gelmedi; UEFA cezası
- Fenerbahçe Beko'dan dev transfer operasyonu!
- Fenerbahçe'de Ollie Watkins iddiası!
- Fenerbahçe Beko'da 4 ayrılık
- Gönül verdiği sarı-lacivert renklerin peşinde sınır tanımıyor
- Milliler, Dünya Kupası'nda veda maçına çıkıyor!
- Değişiklik kararı sonrası Kim Min-Jae çıldırdı!
EN ÇOK YORUMLANANLAR




