Tarık Biberovic: "Vallahi çok üzgünüz"
Fenerbahçe Beko forması giyen Tarık Biberovic, Olympiakos maçı sonrası konuştu.

Fenerbahçe Beko forması giyen Tarık Biberovic, Olympiakos maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
"VALLAHİ ÇOK ÜZGÜNÜM"
Karşılaşmada savunma performansına dikkat çeken Tarık Biberovic, "Vallahi... Çok üzgünüm. Buraya kadar geldik. Onlardan daha iyi takımız, bunu kesinlikle biliyorum. Savunma konusunda iyiydik, 80 sayı altında tuttuk onları. EuroLeague'in en iyi hücum takımını 80 altında tuttuk ama olmadı. Çok üzgünüm. Gerçekten çok üzgünüm." sözlerini kullandı.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Kaynak :
SüperFB
EN ÇOK OKUNANLAR
- Fenerbahçe'ye yeşil ışık: Nathan Ake
- Fenerbahçe'de Aykut Kocaman için tarih belli oldu!
- Fenerbahçe anlaşma sağladı: Serhou Guirassy
- Beşiktaş'tan sonra El Bilal Toure için Fenerbahçe iddiası!
- Real Madrid'in yıldızı Fenerbahçe'ye: Brahim Diaz
- Fenerbahçe'de Sidiki Cherif'e talipler var!
- Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
EN ÇOK YORUMLANANLAR
- Vedat Muriqi, Fenerbahçe'ye imzayı atıyor!
- Fenerbahçe için Salah gelişmesi!
- Jose Mourinho resmen Real Madrid'de!
- Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
- Real Madrid'in yıldızı Fenerbahçe'ye: Brahim Diaz
- Fenerbahçe'ye yeşil ışık: Nathan Ake
- Aziz Yıldırım, Fransız yıldız Guendouzi için kararını verdi




