Maurizio Gherardini, Fenerbahçe'den ayrıldı
Maurizio Gherardini, 11 yıl sonra Fenerbahçe'den ayrılarak İtalya basketbolunun en üst yöneticisi oldu.

Maurizio Gherardini, Fenerbahçe'den ayrılarak İtalya LegaBasket Başkanlığı'na resmen seçildi.
Tek aday olarak gerçekleştirilen seçimde Gherardini, kulüplere teşekkür ederek basketbolda sürdürülebilirlik, görünürlük ve pozitiflik gibi kavramlara önem vereceğini belirtti.
Görevini devraldığı Umberto Gandini ise Lig'in gelişimi için yapılan çalışmalardan gurur duyduğunu ifade etti ve Gherardini'ye başarılar diledi.
Gherardini, kariyerinde Toronto ve Oklahoma City Thunder'da önemli görevler üstlenmiş, 2014'ten bu yana ise Fenerbahçe Genel Menajerliği yapıyordu. Yeni göreviyle basketbol dünyasında önemli bir dönemeç başladı.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
EN ÇOK OKUNANLAR
- Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!
- Fenerbahçe'de stopere sürpriz aday: Zinedin Smajlovic
- İsmail Kartal'dan 'yerli ve milli' Fenerbahçe
- İsmail Yüksek'e Premier Lig'den yakın takip!
- Cristiano Ronaldo'dan Messi sorusuna sert yanıt!
- Fenerbahçe Beko'da Shane Larkin iddiası!
- Montella'dan ilk 11'de büyük değişim
EN ÇOK YORUMLANANLAR




