Fenerbahçe yönetimi Topuk Yaylası'nda takımla buluştu
Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri'nde takımla bir araya geldi. Başkan Aziz Yıldırım, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı.