Fenerbahçe Beko, Khem Birch ile yolların ayrıldığını açıkladı.
Fenerbahçe Beko, Khem Birch ile yolların ayrıldığını resmi olarak duyurdu.
Fenerbahçe'nin açıklaması şu şekilde:
"Khem Birch'e Teşekkürlerimizle!
2024-25 ve 2025-26 sezonlarında Çubuklu formamızı giyen oyuncumuz Khem Birch ile yollarımız ayrılmıştır.
Tarihimizin ikinci EuroLeague şampiyonluğu başta olmak üzere, formamızla 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan oyuncumuz Khem Birch'e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz."