"Sakın ha" sezonu tam gaz!
Beşiktaş teknik heyeti, Galatasaray derbisinde Leroy Sane'ye kırmızı kart bekledi. Hakem Ozan Ergün, Leroy Sane'ye sarı kart verdi. Hakem Ergün, VAR'dan gelen onay sonrası sarı kart kararında kaldı. Beşiktaş, sosyal medyadan bu karara tepki gösterdi.

Süper Lig'de Beşiktaş ile Galatasaray arasında oynanan derbide siyah-beyazlılar, Leroy Sane'ye kırmızı kart bekledi.
Galatasaray'dan Leroy Sane, 29. dakikada Asllani'ye faul yaptı. Hakem Ozan Ergün, Sane'ye sarı kart verdi.
Beşiktaşlı futbolcular ve teknik heyet, bu dakikada Sane'ye kırmızı kart bekledi.
Hakem Ergün, VAR'dan gelen onayın ardından sarı kart kararında kaldı.
Beşiktaş'tan Orkun Kökçü, itirazlarının ardından sarı kart gördü.
Beşiktaş, pozisyon için sosyal medyadan, "Daha ne olması gerekiyor?" şeklinde bir paylaşım yaptı.
Beşiktaş: "Daha ne olması gerekiyor???"pic.twitter.com/C6qkXp5nPn
— Sporx (@sporx) March 7, 2026
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
EN ÇOK OKUNANLAR
- Fenerbahçe'de yeni hedef Cucho Hernandez: Amrabat takası masada
- Fenerbahçe'den Dortmund'a Mateta tehdidi
- Fenerbahçe'den Greenwood için yeni hamle!
- Enner Valencia: "Fenerbahçe'yi çok özlüyorum!"
- Ertuğrul Doğan'dan yabancı kuralı açıklaması
- Ali Koç ve Brad Pitt, Türkiye-ABD maçını yan yana izledi!
- Aziz Yıldırım, büyük operasyonu başlattı!
EN ÇOK YORUMLANANLAR




