"Musaba buraya gelecek" dedi: Bıçakla balkona çıktı
Samsun'da 62 yaşındaki bir şahıs, Samsunspor'un Süper Kupa yarı finalinde Fenerbahçe'ye 2-0 mağlup olmasının ardından elinde bıçakla balkondan atlamaya çalıştı. Öfkeli şahsın "O Musaba buraya gelecek" diye bağırdığı öne sürüldü.

Samsun'da elinde bıçakla balkondan atlamaya çalışan 62 yaşında bir kişi, Özel Harekat ekipleri tarafından etkisiz hale getirildi.
Show TV'nin haberine göre öfkeli şahsın balkona çıkma sebebi Süper Kupa yarı finalinde Samsunspor'un Fenerbahçe'ye 2-0 mağlup olması.
Samsunspor'un eski oyuncusu Musaba'nın karşılaşmada iki gol pası vermesinin ardından sinirlerine hakim olamayan 62 yaşındaki şahıs "O Musaba buraya gelecek" diye bağırarak eline ne geçerse balkondan aşağı fırlattı.
superFB mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Kaynak :
SüperFB
EN ÇOK OKUNANLAR
- Fenerbahçe'den Dortmund'a Mateta tehdidi
- Fenerbahçe'de yeni hedef Cucho Hernandez: Amrabat takası masada
- Fenerbahçe'den Greenwood için yeni hamle!
- Enner Valencia: "Fenerbahçe'yi çok özlüyorum!"
- Ertuğrul Doğan'dan yabancı kuralı açıklaması
- Aziz Yıldırım, büyük operasyonu başlattı!
- Ali Koç ve Brad Pitt, Türkiye-ABD maçını yan yana izledi!
EN ÇOK YORUMLANANLAR




